luni, 16 martie 2009

Prietenie

Pentru -----Armanca pentru Zembrevis 16/03/2009 16:20 === După ce am citit acolo, cu puţina engleză pe care o ştiu, chiar dacă mă înjură 20 de milioane de români, am curajul s-o spun aici, că niciodată Rusia nu ne-a făcut atâta rău, şi dacă vreodată România va dispărea, asta va veni de dincolo de ocean ajutaţi şi de lacheii care şi-au uitat obârşia. Dumnezeule Mare, câtă ură împotriva neamului nostru. Iată un motiv în plus pentru a pune la zid pe politicienii noştri care o lălăie şi ne fură. Ungurii şi evreii ridică pretenţii asupra acestui pământ de parcă noi am plecat de niciunde spre nicăieri. Şi în acest timp politicienii mănâncă firimituri din palma duşmanului neamului nostru.
Am să vă spun o relatare a unui luptător din Legiunea străină care a fost în Vietnam. Cu câteva zile înainte de momentul stabilit cu americanii, ca armata franceză să se retragă, în închisorile franţei s-a lansat sloganul că cine doreşte să lupte în Vietnam, dacă se va întoarce, va fi liber. în ziua stabilită, voluntarii au fost urcaţi în avioane şi în plină zi au fost paraşutaţi deasupra liniilor inamice. Puţini au ajuns la sol nevătămaţi şi care au ajuns vii la sol au fost luaţi prizonieri. Azi Franţa şi alţii ne impun condiţii omeneşti pentru criminalii noştri.

Niciun comentariu: