sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Astrologie

Poate îi va folosi cuiva ceea ce fac eu. În ale astrologiei, nu mă dau balenă şi nici la poarta mea nu se stă la coadă. În tot ceea ce fac, se poate spune că numai disperaţii mă găsesc. Da, uneori mai acord şi eu câte oarece mângâiere, dar nu am pretenţia de a fi mafalda.
De 18 ani mă ocup de această ramură a ceea ce se vrea ştiinţă. De fapt este un ceva între concret şi abstract. Am încercat să mai fac şi eu câte ceva, să aduc mângâiere, să-i spun omului cine este şi dece este aşa.
Mi se poate spune "colacul de salvare sau paraşută". Asta nu însemnează că toţi care apelează la mine sunt slvaţi. Am experienţa pe care o am şi faptul că am putut publica în SUA, 52 de rticole, câte unul săptămânal, se poate spune că cineva a citit, totuşi, multe dintre articolele mele. Este adevărat că modul meu de a analiza un subiect şi de a încerca să dau soluţii, nu este tocmai ortodox şi nici tocmai profesional în sensul cunoscut al cuvântului. Sunt aşa cum sunt şi de multe ori, se pare, că prin ceea ce fac repect principiul "să încerc să construiesc ceva" şi dacă nu reuşesc, măcar să nu dărâm şi nici să nu dau speranţe deşarte. nu spun omului ceea ce vrea să audă, eu încerc să descopăr originea răului şi să-i spun omului ce are de făcut dacă doreşte să îdrepte lucrurile.
Cineva îmi spunea o rugăciune: dă-mi Doamne puterea de a schimba ceea ce se poate schimba, tăria de a suporta ceea ce nu se poate schimba şi înţelepciunea de a le recunoaşte. Cam aşa încerc să lucrez şi cu subiectul, să-i arăt ce poate schimba şi care, sper, să vie rezultatul; să suporte ceea ce nu poate schimba şi, probabil, să se străduiască să aibă înţelepciunea să nu acţioneze împotriva vântului.
Azi, se suferă cel mai mult pentru faptul că străduinţele noastre nu aduc rezultate la nivelul doriţelor. Şi, de cele mai multe ori constatăm, că de fapt, dorinţele noastre frizeaă absurdul. Când poţi sări la 120 cm şi pui ştacheta la 122, eşti totuşi motivat de speranţa că nu vei doborâ ştacheta. Dar dacă pui ştacheta la 150 cm, vei fi doborât de disperare pentru că nu vei ajunge niciodată atât de sus.
În concluzie, prin ceea ce fac eu în astrologie, încerc să-l ajut pe om să înţeleagă care îi sunt puterile şi de la ce nivel dorinţa se transformă din speranţă în coşmar.

Niciun comentariu: