marți, 12 februarie 2013

LA NOI

La noi sunt cei mai buni, cei mai inteligenţi, cei mai frumoşi, etc, etc. Da domnilor. Nicăieri nu vei găsi o reclamă mai eficace, reporteri mai oportuni, mai prezenţi la evenimente. Măi cufuriţilor lipsiţi de har şi inteligenţă, pri unde, în orice clipă şi pentru orice eveniment sau ştire, poate exista un ceva mai la obiect, mai oportun, mai talentat. Şi, de fapt, nimic nu poate fi mai idiot decât afirmaţia că suntem singurii deţinători al adevărului absolut, suntem noi şi că noi suntem cunuzaţi cu perfecţiunea. Mă apucă greaţa de fiecare dată când descopăr un cuib unde cloceşte perfecţiunea. Dragostea nu se face la comnadă. Când te simţi atras de ceva, de un cineva, acel imbold vine de la sine şi ca atare nu are nevoie de floricele. Ceea ce faceţi voi este ca atunci când plantezi flori pe o baligă de vacă. Bineînţeles şi baliga are rostul ei dar nu pentru a fi vază de flori. Mă mai plimb şi eu pe ici colo iar activitatea mea pe acest blog nu prea este curtată. Dar ceea ce scriu aici este pentru amintirile mele care rămân aici într-o linişte mormântală nederanjate nici de zgomote nici de mirosuri străine. Aşa că domnilor perfecţi, vă salut. Eu nu sunt perfect şi nici nu vă aştept.

Niciun comentariu: